Blog perkongsian maklumat dan isu semasa terkini

Please!!! Please!!

♠ Posted by amsran at 9:30 PG


Inda tahu kenapa rasa takut/risau menghantui hati ini. Ada ke saya terlalu menyayang atau terlalu mengongkong. Kadang-kadang saya sengaja tak call untuk 3, 4 hari, untuk memberi ruang kepadanya. Tapi, tangan ini bergetar-getar mengenggam telefon Nokia 6630 yang sudah hampir 5 tahun saya gunakan, rasa hati ini kalau boleh nak call dia setiap hari..

Busy...! Busy....! dengan kerja di ofice dapat mengurangkan perasaan rindu ini..! Dapat melupakan dia seketika! Adoi.. ! Kadang-kadang aku inda tahu kenapa, aku benci betul dengan kerja-kerja di pejabat. Macam mahu berhanti saja dan balik ke Sabah.. Seterusnya buat apa-apa benda yang saya suka saja. Memikirkan tanggungjawab dan ingin berdikari sendiri sebagai persedia untuk masa-masa akan datang, saya perlu kuatkan diri/ tabahkan diri mengharungi kesusahan ini. Memikirkan adanya dia memberi semangat kepadaku!

Tolonglah aku! Bantulah aku! Bagilah aku kepastian! Jangan engkau permainkan kepercayaan dan rasa hati ini. Takut tercedera, sakitnya lebih sakit daripada luka! Jangan! oh! Jangan! Lah kau buat aku macam ni.. Berikan aku kepastian serta keyakinan ini. Satu hari nanti bila engkau terbaca apa yang aku luahkan ini! Pasti engkau sedera rasa hati ini(begini rupanya).

0 ulasan:

Catat Ulasan

SILA TINGGALKAN PESANAN ANDA DISINI.. Amsran.Com AKAN DATANG MELAWAT BLOG ANDA

RANDOM POSTS