Blog perkongsian maklumat dan isu semasa terkini

berkurangnya iklan Nuffnang CPUV

♠ Posted by amsran in ,, at 10:57 PTG
NUFFNANG
i love nuffnang
Dalam tempoh lebih kurang 2 minggu selepas membuat kemaskini Template dan kemaskini postting- posting lama blog Amsran.Com.MY sudah tidak mendapat sebarang  iklan Kempen Nuffnang CPUV tidak diketahui apa puncanya.. dan admin juga telah menghantar tiket kepada Nuffnung berpandukan kepada cara menghantar tiket kepada Nuffnung oleh CIKMUN ingin bertanya brkaitan perkara ini Nampun belum mendapat sebarang maklumbalas daripada pihak Nuffnang

Menurut beberapa penyelidikan yang dijalankan sendiri daripada code template dan pembacaan daripada blog yang berkaitan Nuffnang akhirnya blog Amsran.Com.MY sebelum ini nofollow kini telah ditukar kepada dofollow kerana menurut kajian kedua-dua ini membawa maksud berbeza kepada enjin carian seperti google saerch.  ketahui apa itu nofollow dan dofollow.

  • Dofollow = Google bukan sekadar index page anda,malah follow semua link yang ada di blog.
  • Nofollow = Google hanya index page,tetapi tidak follow link yang ada di blog anda.
Jadi apa lagi mari tukar kepada dofollow agar google mudah untuk follow semua link yang ada di blog kita. Cara menukar nofollow ke pada dofollow step by step boleh rujuk daripada blog JIWASAMSUL. 

Selain itu, kemaskini pada Update Survey dan bio Bloger pada  blog manager  juga telah diusahakan kerana menurut pembacaan daripada Tips supaya blog disukai Nuffnang selain blog tidak terlibat dalam penulisan berbaur politik ialah perlu selalu kemaskini borang kaji selidik Nuffnang kerana menurut Nuffnang kemaskini bertujuan agar pihak pengiklan dapat megetahui kewujudan blog kita. Logiknya jika sentiasa mengemaskini borang kaji selidik adalah antara faktor yang menonjol blog kita di mata pengiklan Nuffnang untuk dipilih. jom.. kemaskini borang kaji selidik dan Bio Profile di Nuffnang.

menurut beberapa blog yang telah membuat kajian berkaitan iklan Nuffnang faktor trafik di blog kita tidak mempengaruhi supaya blog mendapat iklan Nuffnang baca sini Ketahui Tips Mendapat CPUV (Cost per unique visit) Campaigns Nuffnang.


P/S :Tiket mendapat feedback daripada pihak nuffnang pada 5/5/2015 dalam entry  iklan Nuffnang CPUV Zurich Insurance 3 Point.









2 ulasan:

SILA TINGGALKAN PESANAN ANDA DISINI.. Amsran.Com AKAN DATANG MELAWAT BLOG ANDA

RANDOM POSTS