Blog perkongsian maklumat dan isu semasa terkini

kisah cinta ITU gila!!

♠ Posted by amsran in , at 4:56 PM
Baru-baru ni saya ada terbaca satu blog seorang sahabat memang best tajuk yang di bincangkan!! oleh itu, saya pun nak berkongsi dengan ANDA ..  berkaitan dengan " CINTA GILA"  begini.........cinta gila di sini bermaksud tindakan yang telah kita  laku kan demi cintakan dia!
-contohnya ; 
       
Anda sanggup datang daripada jauh kerana ingin berjumpa dengan si dia!!!
Dia demam anda sanggup berjumpa dengan si dia di saat-saat dia memerlukan anda, disebabkan cinta anda sanggup harungi apa jua huu!!!


Jadi apakah perkara GILA YANG ANDA PERNAH LAKUKAN KETIKA BERCINTA??????

4 comments:

  1. kenagan bercinta dulu memang best!!!
    usaha tu.. tak sia-sia akhirnya kami bersama juga(kahwin)...kisah cinta kamikongsi bersama...!!

    ReplyDelete
  2. salam...

    dulu ako bayar RM50 untuk pinjam motor kawan.. gara2 nak jumpa awek di hostelnya yang boleh dikatakan jauh...!!

    ReplyDelete
  3. kalau bercinta, sangup berlapar... lepas kawen... "ade aku kesah".. kan?

    ReplyDelete
  4. ada ke juga mcm tu faiz farish...!!! ako dah nak nikah kawin tak lama lagi..hee harap x mcm yg ko kata ni.. time lepas kawin nanti " ada ako kesah"

    ReplyDelete

SILA TINGGALKAN PESANAN ANDA DISINI.. Amsran.Com AKAN DATANG MELAWAT BLOG ANDA

RANDOM POSTS